17. 2. 2011.

Trening obuka u Kladovu

Opština Kladovo u saradnji sa GIZ-om (nemačka organizacija za međunarodnu saradnju) organizuje trening obuku za vođenje sopstvenog biznisa za početnike u biznisu, preduzetništvo i izradu biznis plana.
Program treninga je sastavljen od četiri modula iz sledećih oblasti:
I modul Izrada poslovnog plana
II modul Finansijska analiza poslovne ideje
III modul Akcioni plan za otpočinjanje posla
IV modul Ocenjivanje predstavljenih poslovnih planova 
Trening će trajati ukupno 10 dana, biće održan početkom marta 2011. godine, a tačan datum održavanja biće naknadno utvrđen.

Po završetku obuke biće izvršen izbor najboljih biznis planova koje će učesnici treninga izraditi tokom seminara. Prva tri biznis plana biće novčano nagrađeni (ukupan fond za nagrade je 3.000 €).
Trening promoviše sopstveni biznis kao put do zaposlenja, edukuje potencijalne preduzetnike kako bi im obezbedio osnovna znanja i finansijsku podršku za početak posla u vidu pozajmice.

Ko se može prijaviti?

Sva zainteresovana nezaposlena lica sa teritorije opštine Kladovo, koja imaju ideje za pokretanje sopstvenog biznisa. Prednost imaju žene i mladi do 35 godina starosti. Broj polaznika je ograničen.

Rok do kada se možete prijaviti?
Rok za prijavu učesnika trening seminara je 21. februar 2011. godine.

Šta je potrebno da biste se prijavili?
Popunjen obrazac za prijavu na trening seminar (može se preuzeti ovde ili lično u Opštini Kladovo – Kancelarija za lokalni ekonomski razvoj)
Biografija (CV) kandidata.

Gde se možete prijaviti?
Prijava učesnika treninga vrši se lično u prostorijama  Opštine Kladovo – Kancelarija za lokalni ekonomski razvoj, ul. Krakja Aleksandra br. 35 ili putem mail-a sbobic@kladovonet.comTelefon za informacije je 019/801 – 450, lokal 128, mobilni telefon 064/875-4010, osoba za kontakt: Slađan Bobić .

Više o tome na stranici JAVNA PREDUZECA

Rekonstrukcija Fetislama u Kladovu

Izrada projektne dokumentacije za revitalizaciju i rekonstrukciju utvrđenja „Fetislam“ u Kladovu  sastavni je deo projekta „Integralni razvoj turizma u opštinama Kladovo i Pojejena“.
Ovaj projekat je odobren kroz IPA Program prekogranične saradnje Rumunija-Srbija. Kopiju plana utvrđenja „Fetislam“ građani mogu da pogledaju u zgradi opštine i da dostave svoje predloge i sugestije.

Posao u Tekijanki

Svima su, pod jednakim uslovima, dostupna sva radna mesta - Ustav RS, član 60
Proces regrutacije i selekcije za sva radna mesta u okviru Tekijanke je standardizovan i jednak za sve koji su zainteresovani da se profesionalno usavrše u našoj kompaniji.
Proces selekcije kandidata počinje selekcijom CV-a i svi kandidati koji prema potrebi posla zadovoljavaju postavljene kriterijume kontaktiraju se (telefonskim putem) kako bi bili uključeni u standardizovanu proceduru selekcije koja, zavisno od pozicije za koju kandidat konkuriše i specifičnosti datog radnog mesta, obuhvata neke (ili sve) od sledećih tehnika procene:
- Testiranje testovima opštih sposobnosti i testovima ličnosti, kao i stručnim, namenskim testovima, od strane zaposlenih HR sektora.
- Intervju sa kolegama zaposlenih u HR sektoru. Ukoliko kandidati tokom intervjua ispune zahteve selekcije za određeno radno mesto za koje su konkurisali, bivaju predloženi za finalni intervju koji obavljaju osobe nadležne za (ne)posredno praćenje rada budućeg zaposlenog
- Zadavanje posebnih zadataka, simulacija radnih aktivnosti takođe od strane kolega zaposlenih u HR sektoru
Nakon završetka procesa selekcije svi kandidati blagovremeno (u roku od 5 radnih dana) dobijaju povratnu informaciju o ishodu, a one koji uspešno prođu proceduru selekcije i dobiju posao u Tekijanki očekuje uvodni trening na kojem stiču znanja i veštine neophodne za radno mesto za koje su izabrani.

Svoj CV možete da pošaljete ovde
ili da popunite sledeću formu.