26. 4. 2012.

SERB Neutralizator - prevara?

Reklama koja se može videti na Televiziji Kladovo o proizvodu koji neutrališe negativna zračenja je po svemu sudeći samo jedna u nizu prevara koje se danas mogu videti. O SERB neutralizatoru je pokrenuta debata na EliteSecurity forumu, pa pre nego što kupite ovaj proizvod dobro pogledajte iskustva drugih.
--------------------------/*

Citat:
strba:
P.s takodje pise da je za svoj pronalazak Sava dobio Zlatnu diplomu na sajmu Eureka u Briselu, a i mnogim drugim sajmovima pronalazaca u svetu.

A gde to pise?

Mogu i ja da napravim 10 takvih diploma, ali to opet ne znaci da sam dobio "zlatnu diplomu"(?) u Briselu...

Imao sam priliku da vidim SERB i da se upoznam sa likom koji je to dilovao. Lik koristi raslje i neke molitve(?) upucene univezumu i silama u njemu... mislim molim te...
I da, univerzum mu salje odgovore preko raslji...

Ma debilizam svoje vrste.

A inace to je plagijat, i taj Sava je to drpio od onih sto drze da je to REN a ne SERB...


--------------------------/*


Ovde je samo jedan deo o SERB Neutralizatoru, a ostale komentare možete pogledati na:
http://www.elitesecurity.org/t29455-0-SERB-Neutralizator-zracenja-istina-ili-laz-sta-vi-mislite-sajmu-Eureka

8 коментара:

  1. Анониман27. мај 2013. 02:32

    Vlasnik sam vise mesici 2 modela Serb-a: PPS-veci koji pokriva celu kucu od 100 kvadrata i model S koji se nosi. Ni jedan od navedenih se nije pokazao kao uredjaj koji pomaze, leci i prosto receno deluje. Savet zainteresovanim kupcima je da obrate paznju da druge proizvode.
    Koje god diplome da postoje, nagrade i pohvale to u praksi ne vazi. Zeleo sam ovim putem kao kupac Serb-a da podelim iskustvo s ljudima koji zbog unapredjenja sopstvenog zdravlja razmisljaju o kupovini. S postovanjem, Zoran

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ruski Naučni Centar za Rehabilitaciaku Medicini na 14.09.2003 god.Potvrđuje da Neutralizator Serb dovodi nervni sistem u ramnotezi,obnovljive kelije,sprečava arterioskleroze preporučuje ga za profilaksu mnogih oboljenja i održavanja organizma u dobroj formi i dalje mu dozvoli za korishtenje u medicinske celi.U to mozete i da se uverite.
      Uvek je bilo hejtera i biće ali jedno je jasno,,NE MOZE SVAKO BITI NIKOLA TESLA.
      Želim vam srećne dane pune Zdravlja i ljubavi

      Избриши
  2. Poštovani Zorane
    Na osnovu čega ste doneli zaključak da Serb ne deluje? Ja imam uređaj koji detektuje elektromagnetna zračenja i uverio sam se da kad npr Detektor prinese nekom uređaju koji emituje Elektro magnetno zračenje na skali od 1 do 15 pokazuje zavisi od količine zračenja nivo od 10 do 15 a kad stavim SERB između uređaja i izvora zračenja /uticnica, wi fi ruter , kompjuter itd/ nivo padne na nulu ili maksimum do 2 podeoka. Prema tome, niste u pravu i nosite Serb stalno oko vrata. Jer ne znam koliko ste informisani ako vozite auto u vašem autu je najveći izvor zračenja koji vaše telo upija itd. Ako hoćete možete me pozvati da vam odgovorim i objasnim puno stvari EMR i zaštiti od istog. Inače , za vašu info sve se može proveriti kad su u pitanju priznanja i nagrade za patent SERB.Na dva mesta u dve države su rađena ispitivanja i provere patenta i dobijena zvanična dokumenta .Jedna je u Rusiji a druga u Nemačkoj. Pozdrav
    Dragan

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман4. март 2020. 23:01

    Neutralizator Serb�� -Neutralizator na shtetni zdračenja
    Со користење на СЕРБ Неутрализаторте во сите живи келии на организмот се враќа или задржува нормалниот поларитет така што сите автоимуни болести во потполност исчезнуваат. 
    Испитани и препорачани од:
    РУСКИОТ НАУЧЕН ЦЕНТАР ЗА РЕХАБИЛИТАЦИСКА МЕДИЦИНА
    Е-маил:медик„ех.ру
    Бр.145/323 од 18.02.2004 год
    ,,РУСКАТА АКАДЕМИЈА НА НАУКИ
    ,,ФОНДОТ ЗА РАЗВОЈ НА ИНТЕЛЕКТУАЛНА СОПСТВЕНОСТ
    И ИНСТИТУТОТ ЗА РАДИОТЕХНИКА И ЕЛЕКТРОНИКАод Москва
    Неутрализаторите се патентирани со меѓународен патент во ЖеневаWIPO-ДМ/063321 а во Русија е прогласен за Евро-Азиски патент ЕА ПАТ 008453,29.07.2007
    Единствени светски признати до сега со 119 медали и 5 ГРАНД ПРИ награди
    ППС заштитува 7,2м радиус
    АС заштитува 6,9м радиус
    Служат за заштита на станбени и деловни објекти во патниот и воздушниот сообраќај на бродови,фабрики,телефонски централи,компјутерски центри.За заштита на овоштарници,штали и живинарници (ја зголемуваат нивната продуктивност)
    Привезоци
    С-позлатаf-9заштитува5,4м радиус
    С-Ag925(сребрен)fi-9заштитува5,4м радиус
    C-Ag925(сребрен)fi-7заштитува3,6м радиус

    Се користат за лична заштита од штетното зрачење на работното место,во домот,во природa.
    СЕРБ траен и неуништлив,не може да се расипе,наполни,преполни ниту пак да постане извор на зрачење

    ОдговориИзбриши
  4. Ja nosim od skora REN i mnogo sam manje nervozan,a ne zamara me racunar i po 10 sati kada radim na poslu...izgleda sasavo,ali nesto ima; jer,ako je neko skeptik bio,to sam bio ja

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako moze odgovor vezano za Ren neutralizator posto imate iskustva. Gdje da kupim original i kako da budem siguran da mi neko ne uvali obicno parce metala.

      Избриши
  5. Da li Ren zaista deluje ili ne,ne bih raspravljala.Moje iskustvo..Pre nekih 10 dana sam dobila kontakt coveka koji navodno moze da mi pomogne u resavanju moga problema koji vucem jos iz detinjstva,prvo da kazem da nema gde nisqm bila i na kraju davljenik se hvata za slamku.Gospodin je tvrdio da moze da mi pomogne i da ce Ren stati na kraj mom problemu.Dosao mi je u kucu da objasni kako funkcionise,a onda je izvadio raslje i nasao navodno sto nekih cudesa navodnih magija,prokletsva i cega vec,ispade dobro sam ziva.Naravno moj problem je ostao,pritom tvrdi da je jedan od direktora firme koja prodaje proizvod.Hocu reci mozda Ren vas stiti od svega navedenog u upustvu ali kakve magije kakve magle,gospodin je odlucio da mu pojaca potraznju i da zaradjuje na muku naroda.Nagovorio me da kupim Ren i tvrdio da sam od toga momenta zasticena uzeo lepu svotu novca ne samo za Ren vec i za koje kakva ciscenja.Da ispala sam naivna u tom momentu kao i svaki covek u dugogodisnjem problemu,da bi me kao ponovo cistio za par dana preko tel i opet nasao neka delovanja a pritom tvrdio da sam zasticena.Kada aam ga pitala pa kako je sada to moguce poceo je da jos vice na mene da treba da dam sansu i da je jos rano za rezultate.Da poentiram pricu jedan od direktira tih firmi ne samo da prodaje Ren vec je i numerolog bionergicar ima raslje covek skida magije,u procesu sam da mi se vrate sve pare ali pare su tu najmanji problem ali cu u tome da istrajem iz principa licnoga,mnogo je gore to sto zaludjuju narod igraju se Boga i daju im laznu nadu.Covek se zove Miroslav Jokic ako nekom nesto znaci takvima treba stati na put,ne oni jos izlaze po medijima i mrace i obmanjuju ovaj vec nesretan narod kojem samo treba nada da ce biti bolje i da jos ima necega dobroga na ovoj planeti!!!

    ОдговориИзбриши
  6. Силно би го препорачал заемот на г-дин Педро на секое лице на кое му е потребна финансиска помош и тие ќе ве држат на врвот на високите директориуми за какви било дополнителни потреби. Уште еднаш се пофалувам себе си и вашиот персонал за извонредната услуга и услуги за клиентите, бидејќи ова е голема предност за вашата компанија и пријатно искуство за заемопримачите како што сум јас. Ви посакуваме се најдобро во иднината. Господине, Педро е најдобриот начин да се добие лесен заем, тука е нивната е-пошта..   pedroloanss@gmail.com
    Ти благодарам што ми помогна со заемот уште еднаш во моето искрено срце, засекогаш сум благодарен.
    Можете да го контактирате г-дин Педро Џером за следната финансиска помош, како што се заем за дом, заем за автомобил, деловен заем, личен заем, заем за трговци, заем за SBA.

    ОдговориИзбриши

Neprikladni komentari će biti obrisani.